Retail

Jaekaubandus

Jaekaubanduse arengut mõjutavad enim tehnoloogia areng ning tarbijate üha kõrgemad ootused. Kaupmeeste ellujäämisstrateegiate kriitilised edutegurid on tarbijate soovide ja ootuste parem mõistmine ning ennetamine, toote- ja teenuste innovatsioon ning tarneahela tõhustamine. Väga oluliseks suundumuseks on ka püüd saavutada müügikanalist (pood või internet) sõltumatut ühtset ja meeldivat kasutajakogemust.

Meie püsiklientide hulgas on üle 700 jaekaubandusketi üle maailma. Nende konkurentsivõime toetamiseks oleme loonud tuhandeid rakendusi, alates ettevõtete vajadustele parimini vastavatest terviklikest infosüsteemidest kuni spetsiifiliste nišilahendusteni. Meie toodete seas on lõpptarbija eelistustele vastavalt muudetavaid ja reaalajas toimivaid e-äri ja m-äri ostukeskkondi, laohaldusvahendeid, kliendihaldustarkvara ja palju muid valdkonna-spetsiifilisi teenuseid. Meie lahendused infrastruktuuri ja transpordikulude optimeerimiseks võimaldavad tüüpiliselt saavutada kuni 10% vastavate kulude kokkuhoidu.

Meil töötab üle 800 asjatundja, kes on spetsialiseerunud CRM-tarkvara ja vastavate IT-lahenduste väljatöötamisele. Mõistame, et sotsiaalmeedia on võimas suunanäitaja, mis võimaldab ennustada lähituleviku tarbimistrende ning meil on kogemus sellealase teadmuse ühildamisel kaubandusettevõtete äristrateegiatega.

CGI jaekaubandusäri asjatundjate võrgustik on usaldusväärseks ja kogenud partneriks nii infosüsteemide arendamise nõustaja kui ka valmislahenduste pakkujana. Meie projektide kvaliteedijuhtimise metoodika tagab alati projektide teostamise õigeaegsuse, kokkulepitud kvaliteedi ja vastavuse eelarvele.