KOLM ORGANISATSIOONILISE VÕIMEKUSE VALDKONDA MIDA JUHID SAAVAD KASUTADA TEGELEDES COVID-19 PÕHJUSTATUD VÄLJAKUTSETEGA

COVID-19 mõjule kiire reageerimise ajal rakendasid juhid uusi tööviise. Need ulatusid väikestest igapäevastest muutustest laialdaste muudatusteni, mis realiseerusid ettevõtteüleselt. Nädalate ja kuude möödudes muutuvad muutused, mida algselt peeti pandeemiale reageerimisel "ajutiseks", uuteks püsivateks tööviisideks, seega asendades või täiendades olemasolevaid protsesse.

President ja tegevjuht George D. Schindler jagab CGI klientidele nõuandeid, kuidas pandeemiajärgses maailmas tegutseda. Tuginedes CGI kliendiküsitluse kokkuvõttele ja meetmetele, mida oleme rakendanud, et aidata klientidel kriisile reageerida, tagasilöögiga kohaneda ja oma äri läbi selle edendada, jagatakse selles ülevaates kolme olulist organisatsioonilist võimekust, mida juhid saavad kasutada eesseisvate probleemidega edukamalt toimetulemiseks.

Äripaindlikkuse omandamine
 

Mastering business agility

Organisatsioonid jätkavad uute tööviiside omandamist, et leevendada pandeemia mõju. Ärijuhtide hulgas on äripaindlikkus sel aastal kolmas kõige olulisem äriprioriteet. Ometi leidis vaid 18% vastanutest, et nende äri on väga paindlik. CGI uuring näitab, et need organisatsioonid, kellel on suur äripaindlikkus, edastavad oma kaaslasi 2–3 korda nii tulu kui ka kasumlikkuse kasvu poolest.

 

Tehnoloogilise tarneahela ümbermõtestamine
 

Rethinking the technology supply chain

Pandeemia rõhutas tehnoloogilise tarneahela tähtsust uutele oludele reageerimisel, vastates neile äripaindlikkusega, suurendades organisatsioonide toodete ja teenuste tarnimise vastupidavust. Kui juhid nimetavad innovatsiooniinvesteeringuid, viitavad nad moderniseerimisele, automatiseerimisele ja robootikale ning pilvetehnoloogiale, mis on kaasaegsete ja vastupidavate tehnoloogiliste tarneahelate põhielemendid.

 

Tuleviku töökoha võimaldamine
 

Enabling the future of work

Digitaalne suhtlemine klientide ja kodanikega on omandanud uue tähtsuse. Juhid tsiteerivad „digitaalsed tööriistad töötajatele" teise kõige olulisema digitaliseerimise algatusena. Lisaks ei näe 88% juhtidest veel ettevõtte digitaalsete strateegiate tulemusi.

 

  

Keskendume küsimusele „Kuidas?“ mitte muretsedes „Mida?“ ja „Millal?“

Kriis on sundinud meid esitama palju põhimõttelisi küsimusi selle kohta, kuidas me elame, suhtleme ja töötame. On selge, et toimumas on palju muutusi, kuid üks on kindel: tehnoloogia on jätkuvalt tarbijaid ja kodanikke teenindavate tulevaste väärtusahelate keskmes.

Kuigi paljud teevad julgeid prognoose selle kohta, mis on uus normaalsus, siis CGI-s oleme veendunud, et praegu on olulisem kui kunagi varem keskenduda sellele, kuidas luua väärtust.

Küsige täielikku „White paper“’it

Reageeri. Kohane. Edenda.

Keerukate probleemide lahendamisel võite loota meie praktilistele lahendustele, mis on kliendiga koostöös välja töötatud. Pandeemiakriisi ajal aitavad meie kohalikud eksperdid 400+ asukohas koos ülemaailmsete ressurssidega reageerida enneolematutele väljakutsetele, kohaneda õiges tempos ja edendada tööviise. Me oleme pühendunud teie ja kogukondade toetamisele, kus me elame ja töötame. Külasta cgi.com/3R rohkem teada saada.