Since the COVID-19 outbreak, hospitals, clinics and first responders have been dealing with rapidly increasing patient volumes—a situation exacerbated by a critical shortage of medical devices, drugs, protective personal equipment (PPE) and personnel. As the pandemic continues to spread, it ...
For nearly two months, French consumers have been confined, and retailers have become their sole means of obtaining supplies during this time. Faced with an unprecedented challenge, Carrefour—a leading global retailer—had to respond quickly by securing their supply chains, ensuring ...

Jaekaubanduse arengut mõjutavad enim tehnoloogia areng ning tarbijate üha kõrgemad ootused. Kaupmeeste ellujäämisstrateegiate kriitilised edutegurid on tarbijate soovide ja ootuste parem mõistmine ning ennetamine, toote- ja teenuste innovatsioon ning tarneahela tõhustamine. Väga oluliseks suundumuseks on ka püüd saavutada müügikanalist (pood või internet) sõltumatut ühtset ja meeldivat kasutajakogemust.

Meie püsiklientide hulgas on üle 700 jaekaubandusketi üle maailma. Nende konkurentsivõime toetamiseks oleme loonud tuhandeid rakendusi, alates ettevõtete vajadustele paremini vastavatest terviklikest infosüsteemidest kuni spetsiifiliste nišilahendusteni. Meie toodete seas on lõpptarbija eelistustele vastavalt muudetavaid ja reaalajas toimivaid e-äri ja m-äri ostukeskkondi, laohaldusvahendeid, kliendihaldustarkvara ja palju muid valdkonna-spetsiifilisi teenuseid. Meie lahendused infrastruktuuri ja transpordikulude optimeerimiseks võimaldavad tüüpiliselt saavutada kuni 10% vastavate kulude kokkuhoidu.